Babyonlinedress

14:50

Witam was wszystkich bardzo serdecznie, długo mnie trochę tu nie było - ale co złego to nie ja.

Przychodzę do was dzisiaj z postem, w którym chciałabym się z wami podzielić pewnym odkryciem - mianowicie niedawno odwiedziłam stronę Babyonlinedress - gdzie możecie znaleźć naprawdę fantastyczne, pełne szyku i klasy sukienki. Nigdy nie zastanawiałam się, aby zamówić sukienkę na swój własny ślub przez internet, a z tego co widzę wychodzi to taniej i jest bardziej ekonomiczne, bo zaoszczędzacie czas na wyborze tej właściwej, ponieważ na stronie macie wszystko tego czego kobieta w tym dniu potrzebuje. Od fasonów prostych po bajeczne czy można rzec przesadzone. Oczywiście to nie musi być koniecznie wasze wesele, na stronie znajdziecie również sukienki, w których możecie pójść jako gość wesela, ale też na studniówki, bale, imprezy klubowe czy rodzinne, tak naprawdę na każdą okazję.

Tutaj wybrałam dla wasz przykład czegoś prostego, a mimo wszystko budzącego zachwyt. Myślę, że jest to idealna sukienka na studniówkę, uważam że nie tylko można w niej oczarować partnera, ale również pozostałych gości. Bardzo spodobał mi się fason - odkryte ramiona, które są teraz najbardziej na czasie, odraz rozkloszowany dół, przez który każda dziewczyna może się poczuć jak księżniczka.


Tutaj zaś wybrałam dla was przykład jeden ze sukni ślubnych. Mogę rzecz, że zdecydowanie nie mój klimat, ale urzekła mnie w tej ta księżniczkowatość. Idealna dla osób, która mają szczupła talie, a nie co bardziej zaokrąglony dół - po co martwić się naszymi kompleksami w tym cudownym dniu, jeśli wystarczy długa suknia i nasz problem znika. Koronkowa góra to coś co mi się bardzo podoba w ślubnych sukniach. Myślę, że w tym wyjątkowym dniu, musimy się czuć wyjątkowo - bo hello to jest nasz dzień i nie możemy pozwolić sobie żeby cokolwiek go zepsuło

   Jeśli jesteście ciekawi to sami wejdźcie na stronę Babyonlinedress  i sprawdźcie te cuda. Mam nadzieję, że w jakimś stopniu ten post był dla was przydatny. Buziaki! 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Właśnie szukam sukienek na studniówkę, myślę że przejrzę wszystkie kroje :)

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo rozczarowany, ponieważ zdjęcia nie są drukowane na papierze fotograficznym, ale na papierze o nieco wyższym standardzie gramatycznym. Wykonane niewiele lepiej niż na domowej drukarce.

    OdpowiedzUsuń

Tu podaj tekst alternatywny

Subscribe