AMICLUBWEAR

21:25

Cześć kochani. Mamy dzisiaj dzień kobiet, dlatego postanowiłam że podzielę się z wami jednym z moich ulubionych sklepów internetowych jeśli chodzi o ubrania i buty.

Amiclubwear to internetowy sklep w Los Angeles. Współpracuję już z nimi od około roku i wciąż nie potrafię przestać się zachwycać ich produktami, które oferują. Tak naprawdę każdego dnia dodają nowości, a przede wszystkim sukienki i buty. Nigdy nie znalazłam takiej strony z takim wyborem kreacji jak właśnie w Amiclubwear. Za kadym razem kiedy chcę coś zamówić to uwierzcie mi, że spędzam godziny przed ekranem komputera i nie potrafię się zdecydować tyle rzeczy na raz mi się podoba. Najbardziej to jestem pod wrażeniem butów. Są takie inne, mało spotykane dlatego wiem, że w Polsce takich nigdzie nie znajdziemy albo będą modne u nas za pare miesięcy. Lubię wyprzedzać " modę " w Polsce, dlatego często zamawiam to co mało spotykane, wyróżnia się i cieszy moje oko, ale też zadziwia przechodniów. Wiele osób zwraca uwagę na moje buty, czy to botki czy szpilki i zawsze jest pytanie " Gdzie kupiłaś " Tylu już osobom polecałam tą stronkę i cieszę się że coraz więcej was podziela moje zdanie. 


Kategorii sukienek to mamy chyba z dwanaście ( na imprezę, krótkie, długie, wąskie, bombki, w kwiatki, itp.), buty również każdego rodzaju od klapek aż po długie kozaki. Oczywiście do tego dochodzą przecudowne stroje kąpielowe, które z pewnością będę na dniach zamawiać. Bielizna, kostiumy, dodatki. Jest tam naprawdę wszystko czego potrzebujemy, co sobie wymarzymy! 

Więc kobitki jeśli naprawdę nie potraficie znaleźć wymarzonych rzeczy w sklepach stacjonarnych, nie bójcie się stron internetowych. Wszystkie wymiary zawsze są przy rzeczach podane, dokładne wymiary, wystarczy że wymierzycie i później to już tylko zamawiać. Jeśli chodzi o buty to zawsze zamawiam ten sam numer obuwia jaki kupuje w Polsce. Z ubraniami w sumie też, ale na pierwsze zakupy to wam wam zmierzyć. 

Dlatego ja tą stronkę serdecznie polecam i życzę wam udanych zakupów! 




You Might Also Like

3 komentarze

  1. Spojrzałam na ich asortyment i jestem pod wrażeniem!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie wymiary podawane są zawsze przy towarach, z dokładnością do in

    OdpowiedzUsuń

Tu podaj tekst alternatywny

Subscribe