viva la vida - ZAFUL

12:55

Hej, hej :) Dzisiaj całkiem inna odsłona mnie w listopadowej kreacji. Dokonałam paru zmian w sobie, pierwszym krokiem było obcięcie włosów, nie pamiętam kiedy ostatnio miałam takie krótkie, ale stety czy nie moje włosy tego potrzebowały. Jak uważacie pasują mi? Chciałam pochwalić się wam moim nowym małym szczęściem, którym jest mój piesek Viva. Na pewno dowiecie się o niej oraz o jej rasie dużo więcej w jednym z moich filmików na kanale, które już przygotowuje. Nie wyobrażam sobie życia bez psa, jak dla mnie przynosi to wiele uśmiechu i radości. Nie mogłam się doczekać kiedy mała będzie już u mnie w domu, ale więcej opowiem wam w filmiku, zapraszam.
Nie wiem dlaczego, albo bardzo lubię chłodne dni, gdzie trzeba się dobrze ubrać, ale mimo wszystko można wszystkie rzeczy dopasować tak, żeby wyglądać ładnie, a żeby nie było zimno. Ostatni czasy strasznie spodobały mi się wysokie buty, dlatego też postanowiłam połączyć je z czerwona sukienką oraz kurteczką ze sztucznego futerka oraz jednym z najmodniejszych teraz naszyjników czyli chokerów. Jak podoba wam się stylizacja? 
sukienka - klik / buty - newlook / okulary - klik / naszyjnik - klik / kurtka - brak / zaful - klik

Dziękuje za każdy komentarz oraz obserwację, oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetnie Ci w takiej długości włosów ;) Stylizacja jest również świetna chociaż moim zdaniem bardziej pasują buty na wysokim obcasie, szpilce ;) Jednak tak również wygląda bardzo fajnie i efektownie ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega futerko !!

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka świetna stylizacja :-D
    Bardzo pasuje ci taki elegancki styl :-P
    Pozdrowionka :-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie Ci w takich włoskach :D A ten piesek przeuroczy, aw ♥

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna stylizacja :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a great post! hope you're having a wonderful day! You will like to see more fun from here.

    OdpowiedzUsuń
  7. Enjoyed reading this! Would love to follow each other? It would be great for me to support you! At this place, you can see more fashion things.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz obłędnie (futerko super), ale psiur ewidentnie kradnie zdjęcie :P

    OdpowiedzUsuń

Tu podaj tekst alternatywny

Subscribe