The future starts today, not tomorrow.

19:21

Cześć skarby! Co u was słychać? Dzisiaj jedna z moich prostych, ale jakże ulubionych stylizacji, czyli czerń połączona z bielą no i oczywiście podkreślone usta czerwona szminką plus pierwszy raz zdecydowałam się na kapelusz, i jak pasuje mi? Jakoś nigdy nie byłam przekonana do żadnych nakryć głowy, ale widocznie wszystko zawsze może ulec zmianie. Ostatnio zaczęłam współpracować z LUCLUC i właśnie dostałam od nich tą piękną bluzeczkę. Jeśli chodzi o gatunek jest jedną z najlepszych rzeczy, które otrzymałam. Nawet moja mama jest pod wrażeniem haha, jak najbardziej polecam wam ten sklep - stał się moim drugim ulubionym zaraz po sheinside.
Czasami mam takie marzenie, aby jeździć po świecie i odmieniać czyjeś losy. Zawsze byłam traktowana jak Kamila dobra rada i każdy zwracał się do mnie ze swoimi problemami, a ja w miarę możliwości zawsze staram się pomagać. Chociaż sama mam czasami problemy i bezsensowne myśli, wiem że mam osoby które mnie wspierają i wyciągną dłoń. Dużo osób pisze do mnie odnośnie mojego makijażu, jak zrobić żeby wyglądać trochę jak ja, jak się ulepszyć. Tak naprawdę w każdym z nas drzemie coś pięknego, chciałabym tak jak w tych wszystkich programach móc odmieniać czyjeś losy, czyjeś życie i uwydatniać to co najpiękniejsze, móc pozbawić kogoś kompleksów. Kamila z kuferkiem przez świat haha może kiedyś mi się to spełni? kto wie. Są momenty kiedy patrząc na kogoś, mam pomysł i wyobrażam sobie jak by ta osoba wyglądała z innym makijażem, włosami czy ubraniem. Nigdy nie uważałam się za osobę idealną, bo nią nigdy nie byłam i nie będę. Dla mnie ideałów nie ma. Są dni, kiedy też szczerze siebie nienawidzę i nie mogę na siebie patrzeć - nic ale to nic mi się we mnie nie podoba, ale to chyba okres kiedy każda kobieta czy młoda dziewczyna takie sytuacje przeżywa. Trzeba umieć uwydatniać to co w sobie najbardziej lubimy, cenimy a wtedy jesteśmy krok bliżej do polubienia samej/samego siebie.
STYLIZACJA :
 T-shirt - KLIK  // Shoes - Newlook // Pants - Newlook // Watch - KLIK




klikamy w linki: KLIK  KLIK KLIK KLIK  KLIK KLIK   !

Dziękuje za każdy komentarz oraz obserwację, oczywiście odwdzięczam się tym samym :)

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Super blog ::) Chyba sie skuszę na taki kapelusik;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W kapeluszu Ci bardzo ładnie :) Co do dawania rad, dobrze, że istnieją jeszcze tacy ludzie, którzy chcą pomagać.
    Zapraszam do mnie --> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LucLuc to bardzo fajna firma podobno! Śliczna ta bluzeczka!
    W ogóle ładne zdjęcia, do twarzy Ci w tym kapeluszu :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia , ja z firma LucLuc mam przykre doswiadczenia , nie polecam :)
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny look!:)
    Dobrze Ci w kapeluszu:)
    Pozdrawiam

    puszczykowsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa stylizacja :)
    Pasuje do ciebie!

    http://batmanowy-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś prześliczna :D
    http://borawsca.blogspot.no/2015/10/muzyka.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, bardzo ładna bluzka i cuuudowny kapelusz <33

    Pozdrawiam

    Zapraszam do mnie. KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja. Uwielbiam takie połączenia! Bardzo pasuje Ci ten kapelusz! Ja też zawsze staram się wszystkim pomagać!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja!
    Śliczny kapelusz ♥

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestawik! Uwielbiam kapelusze <3
    Fajny blog. Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. piekny ten twoj zestaw
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się buty i zegarek :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle wyglądaszcudownie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie wyglądasz!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<





    OdpowiedzUsuń
  16. Super kamizelka! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Kapelusz pasuje Ci i wyglądasz w nim mega! Sama chciałabym tak wyglądać w kapeluszach. Świetna stylizacja ^^
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładna stylizacja :)
    Zapraszam- sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tu podaj tekst alternatywny

Subscribe