queens day ♚

17:32

Cześć Dziubki. Jak tam wam mija niedziela? Zrobienie sobie dłuższego weekendu było dobrym pomysłem. Odpoczęłam, wypoczęłam, wyciszyłam się. Jeszcze tydzień, rekolekcje i święta, a potem... moja 18! Jeju nie mogę w to uwierzyć, że za niespełna 3 tygodnie będę już miała osiemnaście lat. Pewnie dużo się nie zmieni, tyle że będę musiała bardziej uważać na to co mowie i robię. Mam już wybrane sukienki, a lista gości nadal nie zamknięta, ale dalszych szczegółów z przygotowaniami do mojej sweet 18 dowiecie się w najbliższych tygodniach.

Sobota, tak to był mój dzień. Poranne sprzątanie w ruchy 4Fun i Eski, a miedzy czasie sklejanie filmiku. W końcu miałam czas przysiąść i nagrać ulubieńców lutego z wyzwaniami. Co prawda film trwa 6 minut, jednak wskazuje ze 20 - po prostu źle się zrenderowal. Co do wyzwan: czy ja umiem śpiewać? jestem w ciazy? mam wąsy? Przekonajcie sie sami :)



Po południu przyszła do mnie moja kochana Natalka, ale zanim jednak przyszła zrobiłam chyba z 40 selfi z nudów haha. Oczywiście teraz się z wami niektórymi podzielę. 


Kiedy już moja księżniczka do mnie dotarła, usiadłyśmy przy misce chipsów i soku i zaczęłyśmy rozmawiać w sumie nie widziałyśmy się cały piątek! Oh. Następnie postanowiłyśmy, ze powygłupiamy sie przed moim aparatem i nagrałyśmy dwa filmy, z czego jeden wrzuciłam dzisiaj na kanał. W zakończeniu nagrywania, zdecydowałyśmy ze pójdziemy na kebaba - jak to my, tradycja musi być (chociaż obie na diecie) Natalia stwierdziła, ze weźmiemy normalne, a ja byłam bardziej za małym, ktory w sam sobie wyglądał na duzego - ale zaryzykowałam. Babka dala nam więcej mięsa niz surówek i przeraziła mnie wielkosc tego kebaba, nie wyobrażam sobie XL. Oczywiście, ze obie ich nie zjadłyśmy, ale szkoda było je wyrzucac, dlatego zaniosłyśmy je mojemu psiakowi. A Astra to Astra, wszystko zje, jeden z plusów posiadania psa. Nie wspomnę juz o tym, ze umierałyśmy na kanapie, bo chciało nam sie tak pic, a nie bylo miejsca juz na nic innego. Tak sobie spędziłyśmy razem popołudnie. 

Niedziela. Hmm, nie przepadam za tym dniem, bo to świadomość, ze jutro szkoła i trzeba sie zabrać za naukę. Dzisiaj do tego, jakoś dziwnie sie czuje, niby jest dobrze, ale jednak nie, niby nie chce mi sie spac, ale jednak chce, niby mam ochotę na wszystko, ale jednak na nic i tak to u mnie wygląda. Mialam miec jazdy okolo 14, ale znowu awaria L'ki, nie wiem kto przede mną jeździ, ze zawsze jest awaria haha. No nic, trzeba sie zabrac za nauke, bo samo sie niestety nie zrobi :( A ja was zapraszam jeszcze na filmik z Natką, kto jeszcze nie widział. Buziaki ! :*



  ♥  ♥  

 Jak sie filmiki podobają? Ktore zdjęcie moje najlepsze? :) KOMENTUJCIE ! 

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ja 18 lat skończyłam w styczniu :) Dużo się nie zmienia, ale teraz większość osób oczekuje, że to ja będę tą odpowiedzialną... :P
    Fajny post :)
    http://tittavie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na wszystkich zdjęciach wyszłaś ślicznie, zabieram się za oglądanie ulubieńców! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyzwania juz widzialam, a teraz zabieram sie do ogladania drugiego filmiku

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę włosów masz takie śliczne
    pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci, że już tak blisko do 18-stki! Ja swojej ogromnie nie mogę się doczekać, a jeszcze 1 i pół roku :O
    Śliczne zdjęcia! :)
    U mnie giveaway, zapraszam :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski post! :3 ja do 18 jeszcze troche poczekam :D
    ____________________________________________________________________________________
    Zapraszam do siebie, każdy kom i obs motywuje do dalszego pisania :) *Nie wymieniam się obs-obs*
    http://modolivem.blogspot.com/2015/03/spring.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rekolekcje miałam w poprzedni piątek. A co do 18 to poczekam sobie 3 lata :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja rekolekcje mam w czwartek i piątek :)
    Mam nadzieje że wybawisz się na osiemnastce! :)

    Zapraszam na nowy post!
    sandryyshen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny blog :)
    subskrybuje na Youtube! Miło się Ciebie ogląda :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod ogromnym wrażeniem! Jestem tu pierwszy raz i blog jest.. niesamowity. :) Oczywiście obserwuję, genialne pomysły na posty i te zdjęcia *-* Po prostu jedno, wielkie WOW! ;)

    Zapraszam do siebie:
    http://all-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Tu podaj tekst alternatywny

Subscribe