Ferie #8 - Lazy Monday ♥

15:24

Witam serdecznie! ♥ Nie wierze, ze juz tydzien ferii za mna... jak ten czas szybko leci, za szybko. Dzisiaj chodzilam do 13 w pizamie i jakos nic mi sie za bardzo nie chcialo. Zrobilam obiad, o 17 ide na badania z prawka, potem Urząd i zapewne bede cos rysowac. Przez caly tydzien, chyba przeczytalam 15 stron mojej kochane lektury, którą mam po feriach, haha szalona, ale jak ktos mnie sledzi to wie, ze ciagle cos robie. Walentynki tuz, tuz.. wiec nowy filmik Walentynkowy tez tuz tuz haha :D Macie jakies pomysly co dac chlopakowi? Co zazwyczaj dajecie? Bo ja cos tam niby mam, ale pokaze wam nizej. Tak jak na poczatku ferii wspominalam, od jakiegos czasu cwicze i jem (powiedzmy, ze ograniczam pewne rzeczy). Powiem wam, ze schudlam widze to szczegolnie po brzuchu i nogach, do tego bedac w sklepie nie bylo rzeczy, ktora by na mnie nie pasowala, az mama mi powiedziala, ze za duzo schudlam haha. To tak dziwnie brzmi, no ale dobra. Mi nie chodzi o takowe schudniecie, a bardziej poprawę swojego ciala. Mysle, ze do urodzin osiagne swoj cel! Bede was informowac na bierzaco + na pewno dodam o tym notke. 



No fajna z Ciebie Superwomen Kamcia, no fajna fajna XDD
Jestem ciekawa, jak bede wyglądać po kolejnym miesiacu. Nie bede wam pokazywac jeszcze zdjec do porównania, ale bedzie jeszcze lepiej.. bynajmniej mam taka nadzieje! :)

Obserwujcie mojego instagrama, tam bedzie duzo zdjec :D > bitteerness

♥ Prezent na walentynki, trafiony? 



A co do konkursu, to zostal zakonczony! Teraz sprawdzamy i jutro podamy wyniki! 

  ♥  ♥  

Co sadzicie o prezencie? I jak myslicie dam rade co do osiągnięcia celu? KOMENTUJCIE !



You Might Also Like

6 komentarze

  1. Fajny pomysł na prezent :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent trafiony ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Za mną też już tydzien ferii :/ tak szybko lecą

    OdpowiedzUsuń
  4. Super poduszka <3
    Za mną też już tydzień ferii, za szybko..
    Śliczna jesteś :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta poduszka! Ferie mam dopiero od piatku :/ Cwicz cwicz! Na 100% uda Ci sie osiagnac te cel ♥ :*

    OdpowiedzUsuń

Tu podaj tekst alternatywny

Subscribe